Zoeken
OPPERVLAKTE
- m2
KOOP/HUUR/RUIL
Maximale huur
Euro
Maximale koopsom
Euro
Selecteer woningtype

Neem contact op met Woningtarget.nl

Omdat we duizenden gebruikers hebben, zijn we helaas niet langer in staat om telefonische hulp te verlenen.
Neem per email contact met ons op via support@woningtarget.nl wanneer je snelle persoonlijke hulp wenst te ontvangen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. 

NB! Je kunt ook onze geautomatiseerde informatielijn bellen op 020-2622030 of hieronder antwoord op je vragen vinden.

1: Welke woningen zijn er te vinden op Woningtarget.nl?
Alle soorten woningen zijn te vinden op Woningtarget.nl. Van antikraakwoningen, studentenkamers en huurappartementen tot vrijstaande koophuizen. 

2: Hoe komt Woningtarget.nl aan al haar woningen?
We verzamelen woningen op verschillende manieren. Zowel particulieren als makelaars en andere vastgoedbedrijven, melden hun woningen direct aan op onze website. Daarnaast vragen professionele verhuurders en verkopers ons om woningen van hun websites te crawlen, zodat hun woningen extra onder de aandacht worden gebracht. We hebben ook intelligente robots die meerdere malen per dag geautomatiseerd zoeken naar nieuwe beschikbare woningadvertenties, daarnaast updaten de robots de status van bestaande advertenties. Dit alles doen we om het woningaanbod zo actueel mogelijk te houden.  

3: Wat moet ik doen als mij verkeerde woningen of huurders toegestuurd worden per email?
Klik op "Mijn zoekopdrachten", dit is te vinden in het menu aan de linkerkant wanneer je ingelogd bent op Woningtarget.nl. Hier kun je jouw zoekopdracht specificeren, veranderen of verwijderen. Dit beinvloed van welke woningen en huurders je per email op de hoogte gesteld wordt. Houd in de gaten dat u uw oude zoekcriteria eerst allemaal verwijdert, voordat u nieuwe criteria instelt.    

4: Ik ben mijn inlognaam/wachtwoord vergeten
Je gebruikersnaam is altijd het emailadres waarmee je bij ons geregistreerd bent. Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, klik dan op "Wachtwoord vergeten?" dat je kunt vinden op de eerste pagina van Woningtarget.nl. We sturen dan een inloglink naar je emailadres.  

5: Moet ik betalen om Woningtarget.nl te kunnen gebruiken?  
Het is volledig gratis om je bij ons te registreren en het is eveneens gratis om een zoekopdracht en zoekcriteria aan te maken. Voor verhuurders en verkopers is het daarnaast gratis om woningadvertenties te plaatsen. Zonder abonnement is het echter niet mogelijk om de contactgegevens van verhuurders op te vragen, en ook afbeeldingen en aanvullende informatie van woningen kun je met een gratis profiel niet opvragen. Uitzondering hierop vormen alle advertenties voor koopwoningen, deze zijn helemaal gratis beschikbaar.  

7: Welke voordelen heb ik als Smartuser gebruiker?
Als smartuser heb je vele voordelen ten opzichte van een gratis account. Je krijgt bijvoorbeeld sneller bericht van nieuwe woningen dan gratis gebruikers. Ook kun je alle informatie van een woning en de contactgegevens van alle verhuurders opvragen. Daarnaast krijgt je advertentie als woningzoekende of woningaanbieder voorrang op dat van gratis gebruikers.    

8: Is het veilig om te betalen op Woningtarget?
Betalingen vinden plaats met een veilige versleutelde verbinding via DIBS naar uw bank, waarbij u kunt betalen met de meeste betaalkaarten. Woningtarget.nl heeft daarbij nooit toegang tot uw kaartgegevens. 

9: Ik wil geen emails met voorgestelde woningen ontvangen, mijn Smartuser abonnement beeindigen of mijn account volledig deactiveren op Woningtarget.nl 
Klik op "Instellingen/Afmelden" in het menu aan de linkerzijde wanneer u ingelogd bent op Woningtarget.nl. Volg daarna de aangegevens stappen. 

Het Smartuserabonnement kan worden in- of uitgeschakeld wanneer de gebruiker in ingelogd op zijn of haar profiel. Klik op de link "jouw profiel" bovenaan de website Woningtarget.nl, klik vervolgens op "Facturen etc." in het menu aan de linkerkant. Klik daarna op de knop "toegangsprogramma" onderaan de pagina, op deze pagina kun je het Smartuserabonnement in- of uitschakelen. 

10: Waar vind ik een overzicht van mijn facturen?
Ga naar de startpagina van www.woningtarget.nl, scroll vervolgens helemaal naar beneden en klik op "Mijn profiel". Klik vervolgens op de knop "Facturen etc", dat je kunt vinden in het menu aan de linkerzijde. Hier hebben we al uw facturen verzameld zodat u een duidelijk overzicht heeft. Als u een factuur wilt downloaden moet u klikken op "link naar factuur", klik daarna op de rechter muisknop en klik op "opslaan als". 

11: Ik wil een woningadvertentie uploaden/aanpassen - hoe doe ik dat?
Wanneer je ingelogd bent op je profiel druk je op de knop "jouw advertenties", te vinden in het menu aan de linkerzijde. Hier kun je een verzameld overzicht vinden van al je advertenties. Wanneer je een advertentie wilt uploaden hoef je alleen te klikken op "maak een nieuwe advertentie" bovenaan de pagina. Wanneer je een advertentie wilt wijzigen die je al geupload hebt, klik je op het adres dat aan de linkerzijde van de advertentie staat. Wanneer je klaar bent met het wijzigen van de advertentie scroll je naar beneden en kun je de wijzigingen opslaan door te klikken op "opslaan". 

12: Waar vind ik de woningadvertenties en woningzoekenden?
Je kunt alle openbaar gepubliceerde woningen  en advertenties van woningzoekenden vinden op www.woningtarget.nl

13: Wat houdt jullie tevredenheidsgarantie in?
Lees meer over onze tevredenheidsgarantie via deze link.