Tevredenheidsgarantie voor Woningtarget.nl

Hier kun je lezen over de mogelijkheden om een vergoeding te ontvangen voor het geld dat je hebt besteed aan ons product – waarbij Woningtarget.nl’s tevredenheidsgarantie geldt.

Woningtarget.nl is een zoekmachine voor beschikbare woningen in Nederland. Onze diensten zijn geheel gratis, maar men kan door middel van een upgrade tot SmartUser gebruiker een wijde reeks van voordelen ontvangen.

We vinden het zeer belangrijk dat onze gebruikers tevreden zijn. Daarom hebben we ervoor gekozen om een speciale tevredenheidsgarantie aan te bieden. Jij kunt de tevredenheidsgarantie gebruiken in de volgende situaties.

1: Bij fouten in advertenties:
We verzamelen alle beschikbare woningen in Nederland en proberen op veel manieren de kwaliteit te garanderen. Wanneer je als gebruiker een advertentie vindt op ons portaal die niet langer beschikbaar is, krijg je een gratis abonnementsperiode van vijf dagen. Wanneer je een abonnement hebt aangeschaft voor een specifieke woningen die niet beschikbaar bleek op het moment dat je het abonnement aanschafte, krijg je deze periode teruggestort.

2: Bij ongebruikte abonnement periodes:
Al onze producten zijn abonnementsproducten. Dit beschrijven we overal duidelijk, bijvoorbeeld in onze voorwaarden, op de aankooppagina, in de mail die je ontvangt na de aankoop, op alle facturen etc.

Indien je desondanks niet hebt begrepen dat het een abonnementsproduct betreft die je hebt aangeschaft, heb je de mogelijkheid om ongebruikte abonnementsperiodes vergoed te krijgen, binnen redelijke grenzen.
Met ongebruikte periodes worden periodes bedoeld waar volgens onze mening jouw gedrag op Woningtarget.nl het waarschijnlijker maakt dat je niet had begrepen, dat je een abonnement had aangeschaft.

Wanneer je onder een van bovenstaande situaties valt en graag wilt weten of je recht hebt op onze tevredenheidsgarantie, stuur dan een mail naar klanttevredenheid@woningtarget.nl, enkel indien je nog niet eerder hierover met ons in gesprek bent geweest.